fáy digitális portál
gyakran ismételt kérdések
I. AZ IFJÚSÁGI ÉS A FELNŐTTKÉPZÉSI PORTÁLOKRA VONATKOZÓ GYAKORI HIBAJELZÉSEK
1. Nem fogadja el a bejelentkezési adatokat a nyitóoldal.
A belépési adatokat rendszerüzenetben kaptad meg. Amennyiben ebből az üzenetből másolnád ki a jelszót vagy az e-mail-címet, kérlek ügyelj rá, hogy „szóköz” karakter ne maradjon benne a kijelölésben, mert azt is karakternek érzékeli a jelszó sáv, és nem engedi majd a belépést a rendszer.
2. Elfelejtettem a jelszavam.
Amennyiben nem tudod a jelszavad, a bejelentkezési felületen található “Elfelejtett jelszó” menüpont segítségével újat tudsz igényelni. A Profil menüpontban meg is tudod változtatni a jelszót egy olyanra, amit könnyen meg tudsz jegyezni.
3. Nem kaptam új jelszót.
Ellenőrizd az e-mailed, oda küldte a rendszer automatikus üzenetként az új belépési jelszót. (Nézd meg a SPAM/Levélszemét/Promóciók mappákat is!) Ha a SPAM mappában sincsen a jelszót tartalmazó válaszlevél, akkor várj 10 percet, mert szerverbeállítástól függően a válaszlevelek kézbesítése késhet.
Ha nem találod az értesítőt, kérlek jelezd az alábbi linken: https://fayifjusagikepzes.skillnaut.com/site/support
II. IFJÚSÁGI PORTÁL
1. Nem tudom, hogy sikeres volt-e a regisztrációm.
A portál a felhasználói fiók létrejöttéről és a belépési jelszóról automatikus rendszerüzenetet küldött a regisztráció során az általad megadott e-mail címre. Ha nem találod a beérkezett üzenetek között, ellenőrizd a SPAM/Levélszemét/Promóciók mappákat is, előfordulhat, hogy az üzenet oda került. A levelező szerverek beállításai miatt az automatikusan generált válaszlevelek néha oda érkeznek.
Az email feladója: noreply@skillnaut, tárgy: új felhasználó – ezekkel az adatokkal keress rá a levelező rendszeredben! Ha ott sem találod meg az értesítőt, kérlek jelezd az alábbi linken: https://fayifjusagikepzes.skillnaut.com/site/support
2. Nincsenek tananyagok a fiókomban.
A tananyagigényléshez szükséges dokumentum az alábbi linken érhető el: https://digitalisoktatas.otpfayalapitvany.hu/dokumentumok/
Amennyiben már egyeztettél oktatásszervezővel az Alapítványtól, kérünk, hogy a gépelve kitöltött, Word formátumú igénylőlapot e-mailben továbbítsd számára. Ha esetleg még nem leveleztél oktatásszervezővel, az oktatas@otpfay.hu e-mail-címre várjuk a kitöltött igénylőlapot.
3. Igénylés után sem találom a tananyagokat a fiókomban.
Amennyiben visszajelzett az oktatásszervező az igénylőlap megküldésére, a belépés után a jobb felső menüsávban található „Kurzusaim” menüpontra szükséges kattintani.
4. A „Kurzusaim” menüpont alatt csak a Bevezető videót látom.
A tananyag kis részegységenként jelenik meg, ebből az első a “Bevezető videó”. Erre kattintva csak a bevezető videót látod, ahhoz, hogy a kurzus törzsanyagát is elvégezd, előbb ezt szükséges megnézni, majd a “Kurzusaim” menüpont alatt a tényleges, általában 40-45 perces törzsanyagra kell kattintani.
III. FELNŐTTKÉPZÉSI PORTÁL
A felnőttképzési portálon automatikusan kiosztásra került számodra egy Rendszerismertető (4 perc) e-learning tananyag is. Javasoljuk ennek megtekintését a hibajelzés küldését megelőzően.
1. Nem találom a tananyagot a felhasználói fiókban.
Az igényelt tananyagot a felhasználói fiókodban a ‘Kurzusaim’ menüpont alatt találod.
Amennyiben a Pénzügyi Alapműveltségi Programot kell elvégezned, meg kell adni a személyes adataidat, mivel ez a képzés a Felnőttképzési törvény hatálya alá tartozik, be kell jelenteni a FAR (Felnőttképzési Adatszolgáltatási Rendszer) rendszerbe, hogy sikeres teljesítés esetén tanúsítványt kapjál.
Ha ennek a kötelezettségnek a törvényi határidőn belül (3 munkanap) nem tettél eleget, a kurzust vissza kellett vennünk tőled, ezért nem találod a fiókodban. Ha szeretnél részt venni a képzésen, kérlek jelezd az alábbi e-mail-címen: felnottképzés@otpfay.hu
2. Nem tudok tovább haladni, nem zöldült ki a téma.
Ha elakadást tapasztaltál a tananyagban, akkor annak az lehet az oka, hogy valamilyen tananyag egységet nem teljesítettél, így a rendszer nem naplózta a továbbhaladást.
Ez akkor fordul elő például, ha egy külső linken található videót nem néztél végig, narrációt nem hallgattál meg, vagy egy kvízt nem teljesítettél. Az is előfordulhat, hogy nem volt stabil az internet kapcsolatod és ezért nem vette a rendszer teljesítettnek a témát.
Kétféleképpen tudod azt az adott mikró témát teljesíteni:
1. vagy a fehér pöttyre kattintasz (1. kép)
2. vagy a piros oldalsó sávban lévő jelzésre (2. kép)
A felület megkérdezi: „Onnan szeretnéd folytatni, ahol abbahagytad?” (3.kép)
Az adott kérdésre ’nem’-mel kell válaszolni, és a pár perces részt újra végig nézni.
Ha így teszel, a rendszer továbbenged.
1. kép
2. kép
3. kép
3. Tartalmi hibát találtam.
Amennyiben a tananyagban tartalmi hibát találsz, (pl: elírás, pontatlan adat, téves információ, rossz vagy nemlétező külső weblapra mutató link) készíts róla képernyőfotót és kérjük jelezd az alábbi linken: https://fayifjusagikepzes.skillnaut.com/site/support
Képernyőképet a Printscreen gomb lenyomásával vagy képmetsző program segítségével tudsz készíteni. (Windows + Shift + S billentyűk egyidejű lenyomásával).