Mesterkulcs

Interaktív digitális pénzügyi verseny

általános és középiskolás osztályok számára!

Gyakorlatias pénzügyi tudás

Szórakozva tanulás

Érdekes online feladatok

Értékes nyeremény

Rendhagyó tanóra több verzióban

E-learning képzéseink elvégzésével most nemcsak diákjai pénzügyi ismereteit fejlesztheti,
de 100.000 forintot is nyerhet az osztály számára
a képzéshez kapcsolódó izgalmas feladatok megoldásával!

A Mesterkulcs digitális pénzügy versenyen egyszerű a részvétel!

Igényelje meg az adott évfolyam számára meghirdetett két, prezentációkkal, játékos tudásfelmérő tesztekkel, valamint videós és interaktív modulokkal színesített e-learning képzést az alábbi jelentkezési lap kitöltésével

A verseny időtartama alatt, szabadon választott időpontban vetítse ki a tananyagot az osztály számára.

A két képzéshez kapcsolódó digitális feladatlap változatos rejtvényeit, kreatív feladványait oldják meg közösen az osztállyal, majd online továbbítsák számunkra!

A feladatokat nyomtatható verzióban is biztosítjuk, ami lehetővé teszi az egyéni feladatmegoldást, az e-learning anyagok során elsajátított ismeretek egyéni tesztelését, valamint az azt követő közös megbeszélést, egyeztetést.

Ebben az esetben is egy közös osztály-megoldást kérünk online beküldeni.

A verseny időtartama: 2023. március 1.- május 12.

A Mesterkulcs versenyt öt korosztályban hirdetjük meg,
minden kategória nyertes osztálya 100.000 Ft osztálypénzben részesül.

1-2 évfolyam:

Fizetőeszközök

Az e-learning tananyag által a diákok átfogó képet kapnak a ma használatos fizetőeszközökről. Megismerkednek többek között a készpénz fogalmával, valamint képet kapnak a bank szerepéről és jelentőségéről is. Emellett ismereteket szereznek különböző modern fizetési megoldásokról, mint például a PayPass és a mobilfizetés.

Szorgalmas és rest leány: Pénzügyi alapfogalmak mesés feldolgozásban

Az e-learning tananyagban a diákok „A szorgalmas és a rest leány” című mesébe ágyazva ismerkednek meg olyan alapvető pénzügyi fogalmakkal, mint például a bevétel, a kiadás, illetve a zsebpénz.

5-6 évfolyam:

Pénzügyi nyomozós történetek

Az e-learning tananyag fő célja a diákok pénzügyi ismereteinek a bővítése. A tananyag négy történetre épül, amelyek során a tanulók megismerkednek a környezettudatossággal, a családi költségvetéssel, a megtakarítással és a befektetésekkel is.

Gazdálkodás a pénzzel

Az e-learning tananyag által a diákok megismerkednek a tudatos pénzkezelés alapjaival, így többek között a családi költségvetés, a bevétel, a kiadás és a szükséglet fogalmával is. Tisztázásra kerül a megtakarítás fogalma, valamint az, hogy miért is jó, ha rendelkeznek pénzügyi tartalékkal. Ezen kívül a tanulók megtakarítási tippekkel is találkoznak a tananyagban, rálátást nyernek a takarékosság fogalmára, valamint számos modern fizetési megoldás is bemutatásra kerül számukra.

9-14 évfolyam:

Pénzügyi alapok

A diákok az e-learning tananyag által megismerik a pénzügyi műveltség, a pénzügyi kultúra és a pénzügyi tudatosság fogalmát, jellemzőit. Ezen kívül a tanulók rálátást nyernek arra, hogy milyen befektetési formák közül lehet választani, illetve milyen tényezőket kell figyelembe venni a választás során. Emellett ismeretet szereznek a kereskedelmi bankokról és az általuk nyújtott szolgáltatásokról, valamint a különböző hitelfajtákról is.

Környezetgazdálkodás

Az e-learning tananyag fő célja a környezetgazdálkodás, a környezettudatosság és a fenntartható fejlődés témáinak bemutatása a diákok számára, nagy hangsúlyt fektetve az egyéni felelősségre. Többek között olyan kérdéseket jár körbe a tananyag, hogy mit jelent az ökológiai lábnyom, valamint mit tehet az egyén a környezettudatosság jegyében.

3-4 évfolyam:

Fizetőeszközök

Az e-learning tananyag által a diákok átfogó képet kapnak a ma használatos fizetőeszközökről. Megismerkednek többek között a készpénz fogalmával, valamint képet kapnak a bank szerepéről és jelentőségéről is. Emellett ismereteket szereznek különböző modern fizetési megoldásokról, mint például a PayPass és a mobilfizetés.

Mátyás király kérdése: Pénzügyi alapfogalmak mesés feldolgozásban

Az e-learning tananyagban a diákok a „Mátyás király kérdése” című mesébe ágyazva ismerkednek meg különböző alapvető pénzügyi fogalmakkal. Többek között olyan fogalmakkal találkoznak, mint a bevétel, a kiadás és a megtakarítás.

7-8 évfolyam:

Európai uniós ismeretek

Az e-learning tananyag fő célja az Európai Unió bemutatása. A diákok megismerkednek az Európai Unió létrejöttének fontos történelmi mérföldköveivel, illetve az ahhoz tartozó főbb egyezményekkel és döntésekkel.  Bemutatásra kerülnek a csatlakozással járó előnyök, amelynek hatásait az Európai Unió polgárai is megtapasztalhatják. A tanulók képet kapnak az Európai Unió működését biztosító intézményrendszer felépítéséről, illetve az intézmények által végzett főbb feladatokról.  A program része az Európai Unió jövőjét érintő kérdések taglalása is, amelyen keresztül rálátást nyerhetnek a jövőben lehetségesen felmerülő fontos változásokról.

Pénzügyi tudatosság és fogyasztóvédelem

Az e-learning tananyag fő célja a pénzügyi tudatosság és a fogyasztóvédelem kérdéskörének bemutatása. A diákok megismerkednek a pénzügyi tudatossághoz kapcsolódó alapvető fogalmakkal, egy pénzügyileg tudatos emberre leginkább jellemző tulajdonságokkal. Emellett a tananyagban a fogyasztóvédelem kérdésköre is szerepel, amelyen belül kifejtésre kerülnek a tudatos vásárló jellemzői, ismérvei..

                     További részleteket a hivatalos játékszabályzatban találnak. 

Jelentkezés

A játékra történő jelentkezéshez töltse ki az alábbi ürlapot!

Oktatásszervező kollégáink hamarosan felveszik Önnel a kapcsolatot.